Sta je op het punt om voor jouw onderneming een nieuwe huisstijl te laten ontwikkelen? Wil je een blijvende indruk maken op je klanten en jezelf onderscheiden van de concurrentie? Wij leggen je uit waar je op moet letten: Waarom een huisstijl zo belangrijk is Stel je voor: je rijdt over de snelweg en in een fractie van een seconde verschijnen de gouden bogen van McDonald’s op een ...
Op 28 augustus 2023
Als ondernemer heb je heel wat aan je hoofd: daar hoort ook de zorg voor een gelikte website, aantrekkelijke afbeeldingen op je social media, een professionele folder en visitekaartjes, kortom je hele grafische uitstraling bij. Veel ondernemers besteden dit uit, ze weten namelijk dat een professionele uitstraling heel belangrijk is. Maar een professioneel niveau is met een goede parttime grafische ...
Op 18 juli 2020
Als vormgever die jaren rondgezworven heeft in de randstad en daarbuiten, bij veel bureaus, groot en klein, ben ik heel wat creatievelingen tegengekomen. Wat mij opviel buiten die ervaring met collega’s en de kunstenaars, waar je van leest en ziet, is dat het bijna nooit ophoud bij die ene discipline waar je ze in eerste instantie van kent. Mister MultitalentHet grootste voorbeeld van een ...
Op 3 september 2019
Reclame De nieuwe, digitale, manier van reclame maken is de digitale presentatie van het bedrijf. Korte en snelle lijnen waar de organisatie op eigen wijze de producten of diensten kan aanbieden. 24 uur per dag - 24/7. Beslissingen worden over het algemeen genomen na websiteconsult om vervolgens een bedrijf te selecteren die het gewenste op de website heeft aangeboden. ...
Op 21 november 2014
Het design of de grafisch-creatieve vormgeving zijn altijd op zichzelf staande momenten van processen van verschillende personen maar met een gelijke opdracht in denkbeeldig concept. Vanaf het idee op papier om vervolgens in een grafisch ontwerp te worden geplaatst. De combinatie(s) van beeld, foto, illustratie, teksten, woorden, formaten, letters, kleuren, uitstraling, stijl en de ...
Op 20 november 2014