Deze website maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Artikelen

Reclame - Tekst DESIGN

Reclame   De nieuwe, digitale, manier van reclame maken is de digitale presentatie van het bedrijf. Korte en snelle lijnen waar de organisatie op eigen wijze de producten of diensten kan aanbieden. 24 uur per dag - 24/7.   Beslissingen worden over het algemeen genomen na websiteconsult om vervolgens een bedrijf te selecteren die het gewenste op de website heeft aangeboden.   ...

Lees meer >>

Op 21 november 2014

Create2Design

Het design of de grafisch-creatieve vormgeving zijn altijd op zichzelf staande momenten van processen van verschillende personen maar met een gelijke opdracht in denkbeeldig concept. Vanaf het idee op papier om vervolgens in een grafisch ontwerp te worden geplaatst.  De combinatie(s) van beeld, foto, illustratie, teksten, woorden, formaten, letters, kleuren, uitstraling, stijl en de ...

Lees meer >>

Op 20 november 2014

De 10 eigenschappen van een goede brochure

U wil een nieuwe bedrijfsbrochure om te versturen naar uw prospecten of u wil de troeven van uw nieuw product duidelijk en helder presenteren? Een doordachte aanpak leidt tot een succesvol project: een degelijke brochure of folder die doel treft.

Lees meer >>

Op 1 juni 2012

Wat maakt een logo goed?

Een logo is de meest uitgepuurde visuele afspiegeling van uw bedrijf. Het komt erop aan dat het logo in één oogopslag duidelijk maakt wat je doet, hoe je dat doet en voor wie. Uiteraard moet je dit niet letterlijk opnemen: een auto-logo moet geen auto bevatten.

Lees meer >>

Op 7 juni 2011

Genante tikfouten bij Eurovisie Songfestival

Een letter W heeft bestuurders van de Duitse stad Düsseldorf het schaamrood op de kaken bezorgd. Voor de gasten van het Eurovisie Songfestival op 14 mei had de stad een boekje gedrukt met activiteiten.

Lees meer >>

Op 10 mei 2011